2013 沖繩單車環島遊 冬 (上)

Day 0 (20/11/2013)

回想在2012年的兩個地方選擇下 - 沖繩或台灣, 我選擇了後者作為最後一次的環島遊後. 以為環沖繩的夢想也一併消失. 畢竟機票酒店頗貴. 即時打消念頭.  在因緣際會下, 某朋友在2013年頭環沖後回來. 並追問得知. 他有意今年年尾再環多次. 難度有些東西是非去不可嗎? (這是後話..) 與此同時. 想去沖繩環島的不只我一個. 原來還有幾個網友. 傾左大約半年. 及預先買了平價機票/訂酒店底, 亦不斷加人下, 最終集合9條友勇闖龍潭 目的要全環沖繩東南西北四個岬. 

我地對食住無乜要求. 我連訓街都接受到, 仲有乜野接受唔到的情況底下. 各自帶著單車抵達日本沖繩.  亦到達目的地 亦找到要住既地方. 拆箱. 試車. 食飯訓覺...

最好的是 天氣良好

Day 1 (21/11/2013) 
那霸 - 美國村 - 道之駅 - 殘波 - 萬座毛 - 喜瀬 (大約73公里)

這天開始踩. 當熱身下. 基本上平路居多. 都幾好踩. 對於我而言. 在陌生的地方行著走著. 一些從腦海中以前環台時的種種片段. 所有感覺都番晒來. 有些同伴應該係吧!

這段路程大都是香港人得知很熟識的地方. 亦都是很多人基本上必遊的地方. 那霸..美國村..美軍基地.萬座毛..等等.  我們都會經過它. 邊踩邊停邊吃是我們來這次環沖的目的. 作為HEA團. 我一早宣布我係成團最慢果個. 我會保持隊型的留守最後. 初時冇人信吧....哈

踏入11月尾. 很快日落是常識吧. 這裡雖是是日本最南. 但也逃不過平均五點幾就天黑的命運. 到達今天的最後CHECKPOINT 喜瀬恩納時. 天己全黑. 在附近都是鄉郊, 當找到民宿安頓後. 便往乍看附近只得一間的餐廳食晚飯. 之後眾人便大被同眠的鬥個你死我活了.....我指鼻鼾聲!

很好 大家都無乜所謂      
 封面一 
 封面二
封面三

車袋 - 重到想死 好在比上巴士. 如果唔係就...
機場集合. 臨時前歎番過靚早先.

是常識吧!
環沖九人眾. 預計每晚訓教都會很嘈....
右邊那位. 剩係短短搭機由起飛至落機個幾粒鐘. 己影了過百張相. 坐佢隔離既我忍夠了!!
到達那霸機場.
好似好有氣勢啊!!
行路上.....電車站
機場單軌電車站.


9條友輪住影.
D野擺埋一邊, 癈時阻住人.
中間條友大殺風景.

美軍基地!? 應該冇咁快嫁.
沖繩, 第一次來. 難免乜都影.
落車. 大家攞住夠重野找今晚要住既地方.

月光莊.
今晚住既地方.
冇野好做, 拆箱TUNE車.
我最輕便. 泵下氣便攪掂......
但...發覺有帶後架但冇帶後架鏍絲. 我頂...
六水派的TWONIL 水壺
阿神要整車. 腩哥帶我地去. 順便我也要配鏍絲.
第一間話唔得閒, 去了第二間. 貴. 但唔整唔得
番回住所. 我訓第二格.
有部份人訓第二層.
肚餓,找晚飯吃. 但有些人吃完唔飽. 包括我.
夜少少再四圍兜圈.
霄夜. 呢間好近住所, 一條街ONLY. 有人話好出名. 唔知乜鬼日本XX第一. 暖暮拉面.

我的份兒.
臨訓前食最終的霄夜. 在超市買的. 我, JACK 和神好似流浪漢般用手吃東西.
第日. 踩車的時間終於到. 天氣很好啊.
咖哩牛肉飯就是我地今日既首餐.
等候期間, 出去影番張相先.
咖哩牛肉飯, 勁好味. 我最愛.
六條友著了隊衫留影.
住宿老闆幫我們影相. 9個去9個番啊!!!
市區很多車. 除時要停. 好不爽.
好, 終於踩到見海了. 基本上我們大部份的路程是走沖58線的. 迷路應該唔會.
經過其一美軍基地. (冇一款型號我係識的.)
不久便到美國村. 聽聞香港人去會呻悶的. 我們只是經過咋.

又見另一個.
條路少少開始斜亦遠離那霸市了.
在道之駅休息下先.
日本的賭博卷. 唔知點買呢?

禁止影相的讀谷村.


到了離最西面的殘波岬前不遠既海港稍息.

勁清個海啊.
超好味的海鮮丼.
個個都飽晒, 一臉滿足!

吃罷消化下先.


殘波岬入口.
到了. 呢D場景一定要留低腳毛影相.

流動雪榚站. 個個停低吃返杯.


踏入這裡, 己經越來越少便利店了. 改變的是. 共同店就越來越多.
真榮田岬. 不在我們計劃中, 所以沒有理了.

等候(我)期間呢度竟然成為影相最多既地方之一, 有夠歡迎 !
六水叫陣了. 因為仲有一個目的地還未去. 但眾人不理會.





海洋博公園, 明天其一重頭戲. 今天唔會踩咁遠啦.
最後一個景點 到著.
萬座毛

那麼幸運見到人影婚紗相. 那麼便一齊影吧.
來了 擺POST

時候不早, 日落了.


踩到天黑, 終到了喜瀬的民宿
之後找食店. 那麼華麗但無我地份
不遠處有一家餐廳 (可能係唯一一間) 食野.
邊個叫嫁? 一人前都唔飽啦.


踩車第一日 完.

8 則留言:

  1. 請問環島期間你們的包裝紙箱寄放在那裡?

    回覆刪除
  2. Hi, 我們放在第一晚住的月光莊內. 存放了咁多日記得好似要100定200HKD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我們第一晚同最後一晚在住在這裡. 所以可以存放 (我們一行九人好似放了兩個大紙箱在這裡)

      刪除
  3. Hi, 請問你們是如何附訂金給月光莊?謝謝。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不用附訂金. 雙方靠互信 :)

      記住訂之前用EMAIL溝通. (英文可行)

      刪除
  4. 你好!唔好意思想問下月光莊你們是否用電匯比訂金.?

    回覆刪除
  5. 謝謝回覆!!! 不過月光莊呢次要我們比訂金...

    回覆刪除